Kurssit opetuslupalaisille

EAS- ja RTK-koulutukset.

Meiltä myös tarvittavat opetuslupapalvelut

Suoritatteko ajoharjoittelua opetusluvalla? Hienoa! Meiltä saatte kaikki tarvittavat opetuslupapalvelut nopeasti ja vaivattomasti. Pakolliset kurssit ovat ensimmäistä ajokorttia suorittavan koulutus (EAS) ja riskientunnistamiskoulutus (RTK). Neuvomme tarkasti miten toimia esimerkiksi todistuksien kanssa, jotta asiakkaan harjoittelu ja tutkinnon suorittaminen sujuisivat mahdollisimman vaivattomasti.

Valitse sopiva paketti

Koulutuspaketit opetuslupalaisille

Ensimmäistä ajokorttia suorittavan koulutus (EAS), 39 €

4 kpl teoriatunteja omalta laitteelta. Käy tunnit missä ja milloin haluat. Erikseen sovittaessa, voimme pitää teoriatunnit myös perinteisenä luokkaopetuksena.

Pakollinen koulutus kaikille ajokorttia suorittaville, joilla ei ole aiempaa ajokorttia.

Muista tarjous: EAS-teoriatunnit + teoriaharjoittelu, 70 €

Riskientunnistamiskoulutus 8h (RTK), 249 €

2 tuntia ajo-opetusta autolla ja 2 tuntia simulaattorissa, yhteensä 4 ajotuntia. Hintaan sisältyy 4 kpl teoriatunteja, jotka voi suorittaa etänä omalta tietokoneelta/mobiililaitteelta. Pakettiin kuuluu pimeän ja liukkaan kelin ajo-opetus simulaattorilla tai sopimuksen mukaan oikealla autolla ajoharjoitteluradalla. Tällöin hintaan lisätään 100 €, joka sisältää ratayhtiön ratamaksun! Talviolosuhteissa pimeän ajo voidaan suorittaa myös livenä. RTK on pakollinen koulutus kaikille ajokorttia suorittaville ja se on hoidettava ennen ajokoetta. Erikseen sovittaessa voimme pitää teoriatunnit myös luokkaopetuksena livenä lisähinnasta.

Hinta vain 249 € (Liukkaan kelin ajo-opetus oikealla autolla rataolosuhteissa 349 €)

Riskientunnistamiskoulutuksen (RTK) teoriatunnit, 39 €

RTK-teoriatunnit + teoriaharjoittelu, 70 €

Ajoneuvon vuokraus ajokokeeseen, 99 €

Voit myös vuokrata meiltä autokoulun auton tutkintoon. Rentouttaa ajokoetta, kun ajoneuvo on varmasti kelvollinen ajokokeeseen ja
helppo ajettava. Auton vuokraamisen yhteydessä saat lisäksi ohjeita siihen, miten onnistua ajokokeessa.

Suosittelemme kuitenkin ottamaan ajoneuvon vuokran yhteyteen edullisesti vähintään yhden ajotunnin, jotta ehdimme yhdessä vielä varmistaa kaiken olevan kunnossa ajokokeeseen hintaan 168 €.

Opetustunti opetuslupaopettajalle ja kuljettajakokelaalle, 39 €

Oletteko ajatelleet opettaa opetusluvalla? Käymme kuljettajaopetuksen tavoitteet läpi ja saatte kattavan ohjeistuksen alusta loppuun siitä, miten pitää toimia opetuslupaopetuksessa sekä lopulta itse kuljettajatutkinnossa. Sisältää sähköisen oppimisympäristön ja hkaavakkeet opetukseen. Pakettiin kuuluu myös veloituksetta tarjous ajotunneista, jotka voitte hyödyntää yhteisopetusmallissa: opetusta autokoulussa ja kotona. Autamme myös opetuspolkimen ja muiden tarvittavien varusteiden hankkimisessa sekä asentamisessa. Kysy lisää!

Yksittäiset ajotunnit, 69 €

Onko jokin asia, mikä tuntuu vaikealta oppia? Voimme yhdessä harjoitella tiettyjä asioita, esimerkiksi parkkeerausta tai havainnointia liikenteessä. (50 min)

Harjoitusajokoe, 69 €

Harjoittelemme sitä, mitä kaikkea sinun on otettava huomioon ajokokeessa ja missä sinun pitää vielä mahdollisesti tsempata ollaksesi vastuullisempi kuljettaja. Hinta sisältää harjoitusajokokeen (45 min) ja kirjallisen palautteen kokeen päätteeksi.

Ajotunti + harjoitusajokoe, 138 €

Onko sinulla haasteita päästä ajokokeesta lävitse tai haluatko ottaa varman päälle ja treenata ammattilaisen kanssa ennen ajokoetta? Meillä onnistuu!

Teoriaharjoitteluun paketti, 19 – 39 €

Autoilun sähköinen oppikirja, oppimisympäristö ja harjoitusohjelma teoriakoetta varten. Sisältää videoita, ohjeita ja vinkkejä liikenteeseen ja tutkintoon. Lisäksi meidän kautta saatte tarvittaessa perinteisen oppikirjan harjoittelua varten, mikäli ette halua harjoitella vain sähköisessä oppimisympäristössä. 39 €

Opettajan kanssa erilinen teoriatunti jos haluatte harjoitella esimerkiksi teoriakokeeseen yhdessä opettajan kanssa. 39 € / kpl (45min). Teoriakokeen harjoitteluohjelma erikseen. Sisältää valitsemasi korttiluokan teoriakoeharjoitukset, eikä muuta. Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä, jos haluat vain tämän tuotteen. 19 €

Kysy lisää ja ilmoittaudu!

Muista tarjous: EAS-teoriatunnit + teoriaharjoittelu, 70 €

Ajo-opetusta koulussa ja kotona – Yhdistelmäpaketti, 499 €

Tässä on kaikki tarvittava! Tarjoamme helpon ja edullisen tavan opiskella ajokortin, jossa yhdistetään autokoulun ja opetusluvan parhaat puolet. Paketti sisältää ensimmäistä ajokorttia suorittavan koulutus (EAS) ja riskientunnistamiskoulutus (RTK) sekä kaksi ylimääräistä ajotuntia autokoulun opettajan kanssa + harjoitusajokoe. Yhteensä siis: 8 teoriatuntia, 4 ajotuntia autolla, 2 simulaattorilla (liukas- ja pimeän ajo) sekä harjoitusajokoe. Lisäksi teoriakokeen harjoitteluohjelma sisältyy hintaan! Jos liukkaan kelin ajo-opetus annetaan rataolosuhteissa, hintaan lisätään ratamaksu + 100 € (Yhteensä 599 €).

Aloita vaikka heti, ilmoittaudu mukaan kurssille!