Kurssitarjonta

Tutustu kurssitarjontaamme ja huomaat, että hintamme ovat varmasti edulliset. Pitkä kokemuksemme takaa, että opit autokoulussamme ja kurssin suorittaminen on mukavaa.

Mitä meistä puhutaan?

Miksi valita juuri meidän autokoulu?

Edullisuus

Edullinen hinnoittelu ja saat rahallesi varmasti vastinetta. Vertaa vaikka!

Selkeys

Palvelumme on kehitetty mahdollisimman selkeäksi -> ei epäröintiä mitä tehdään seuraavaksi. Saat ohjeistusta aina kun tarvitset.

Nopea palvelu

Vastaamme viesteihin nopeasti. Onko mitään ärsyttävämpää, kuin odottaa vastausta yrityksen asiakaspalvelusta?

Ilmoittaudu kurssille

Ilmoittautumisen jälkeen otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse ja saat tarvitsemasi tunnukset oppimisympäristöön sekä teoriatunneille. Mikäli haluat valita useamman paketin tai tuotteen, laitathan siitä tiedon lisätietokenttään. Mahdolliset kampanjat ja tarjoukset huomioimme automaattisesti.

Ilmoittautumislomake

Etunimet, sukunimi
Katuosoite, kaupunki, postinumero
Nimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti
Jos haluat useamman tuotteen, voit kirjoittaa siitä myös lisätietokenttään.
Erämaksua valittaessa on hyvä huomioida, että ajokokeeseen voi mennä vasta, kun kaikki erät ovat maksettu. Tämä ei koske rahoituksella ostettavia kursseja. Tämä sääntö on kaikilla autokouluilla. Ota yhteyttä rohkeasti viestillä, jos on kysyttävää! Autokoulun omassa erämaksussa ei ole korko- tai laskutuslisää.
Jos on useampia ajokortteja, voit kirjoittaa ne myös lisätietokenttään.
AM120-, B-, C1-, C1E- ajokorttien kokonaisiin kurssipaketteihin sisältyy aina yksi teoriakokeen harjoitteluohjelma, mutta voit ostaa edullisesti myös toisen. Pelkät EAS- ja RTK-kurssit sekä muut tuotteet eivät sisällä teoriakokeen harjoitteluohjelmaa, mikäli et valitse sitä tästä.