Maksaminen ja maksutavat

Varsinais-Suomen Autokoulu on turkulainen autokoulu, joka palvelee Turussa ja lähiseudulla. Meillä koulutukset alkavat joka päivä!

Autokoulussamme maksaminen onnistuu joustavasti

Maksutapoina ovat käteinen tai lasku kerta- taikka osamaksulla, sopimuksen mukaan. Kurssimaksu voidaan jakaa 2/4/6 erään tai useampaakin. Eräpäivä kahden tai neljän viikon välein. Laskun saatte kätevästi sähköpostiinne tai tarvittaessa kirjeitse. Mikä parasta, emme veloita autokoulun omasta osamaksusta minkäänlaista korko- tai laskutuslisää!

Esimerkkejä:

Mini-paketti (B) 999 € neljässä (4) erässä 249,75 € per erä.

Mini-paketti (AM120) 149 € neljässä (4) erässä 37,25 € per erä.

Autamme tarvittaessa myös ulkopuolisen rahoituksen tai lainan hakemisessa palveluitamme varten. Meillä on joustavat Paytrail-maksutavat, jolloin voit maksaa kurssin luottokortilla, MobilePaylla, Osuuspankin Laskulla tai vaikkapa Walley / Jousto osamaksupalveluilla. Rahoituksella on mahdollista saada maksuaikaa jopa 36 kk ja täten kuukausittaiset erämaksut saadaan todella pieniksi. Jos sinun pitää suorittaa vaikka viikossa ajokortti, mutta haluat paljon maksuaikaa, rahoitus on hyvä valinta!

Esimerkkejä rahoituksesta:

Mini-paketti (B) 999 € 12kk maksuajalla noin 100 € per erä / kk.

Mini-paketti (B) 999 € 36kk maksuajalla noin 48,21 € per erä / kk.

Esimerkit sisältävät 3,80 € kuukausittaisen rahoitusyhtiön laskutusmaksun ja arvioidun vuosikoron 19.2 %. Kyseessä on vain suuntaa antavat esimerkit, todellinen vuosikorko ja kokonaisuus ilmenee asiakkaan rahoitushakemuksen yhteydessä. Koko rahoituksen voi maksaa nopeamminkin pois mitä alkuperäinen maksusuunnitelma, mikäli haluaa säästää kuluissa.

Pyydämme huomioimaan, että autokoulut luovuttavat suoritetuista kursseista todistuksen vasta, kun kaikki maksuerät on suoritettu. Tämä sääntö on kaikilla autokouluilla.
(Ei koske rahoituksella ostettuja kursseja.)